untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

phone casing with new style


woahaa...sambil aku duk godak2 phone casing aku yang lama, ada sorang kawan sekerja aku request exactly just like my own phone casing....huishhh....terus aku cakap kat dia mana boleh tiru aku punya, ini satu2nya ada kat atas muka bumi nih...handmade beb...

pastu dia request la kat aku nak jugak, so, tanya dia nak warna apa, katanya, dia suka purple...so....aku pun buat la satu utk dia...FOC...hadiah untuk kawan...bila lagi nak berhadiah2 begini kan? hehehe

actually, biasanya aku buat aku letak 1 kuntum bunga je...pastu aku tetibe gatai tangan nak buat kelainan khas untuk kawan aku nih, maka, aku pun tambah lah lagi 1 kuntum bunga...memang berbunga2 lah kau pasni eh...hehehe

notakaki : tetibe aku plak berkenan ngan design 2 kuntum bunga ginik...hauhauhau

No comments:

Related Posts with Thumbnails