untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

phone casing untuk sahabat lama

alkisah, tadi siang, jumpe ngan kawan masa study, ngah2 borak, tetibe dia tanya pasal aktiviti kait mengait aku...sebab most of coursemate aku tau aku suka mengait dan memang selalu mengait...kadang2 tuh, dalam kelas pun aku bantai mengait, tgk keadaan la jugak...

alang2 dah tertanya pasal crochet2 nih, tetibe dia request kat aku nak phone casing, bukan satu, tapi DUA, terkejot jugaklah mak ni nyah...esok dia dah nak masuk utan balik tempat kerja dia, jadik, harus le aku menyiapkan order dia secepat mungkin...

ekceli, satu dah siap, tinggal satu lagi, patotnya la ni dah siap, tp sebab aku tertinggal ukurannya dalam kete, pastu plak, ketenya ntah ke mana dah pegi, so, senyap2 lah aku...tunggu aku dapat kete...


sengaja aku tulis nama bp tuh sebagai singkatan gelaran nama dia...oh ya...lupa nak mention, kawan aku nih laki, so, kompem la tak bape nak shomel dan sheshuai utk dia kalo aku letak munga2 dhaun2...so, as simple as i could, mcm tu je lah hasilnya...

notakaki : ngah pulun nak menyiapkan yang kedua...

No comments:

Related Posts with Thumbnails