untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

frogie style hat

ari tu dah share pasal topi nih kan...takpelah...nak share sekalik lagi kat sini...

masa first time buat topi ni, tengah sarat mengandungkan alia...masa ngah kait tu, hati aku dah terpikat ngan style topi gini...tuptup...last dekat2 nak bersalin tu, teringin nak buatkan satu untuk baby...hakhakhak

alia with frogie style hat

actually, mak aku bising gakla masa tengok topi nih, tapi sebab aku dah niat nak buat kan? ahaks...layyangkan ajerlah...

sekalik...masa ngah layan2 fb, ada kawan share gambar nih...

sooo cute la ini baby

masa share gambar ni kat sini, ramai setuju ngan aku...dua2 comel..apa yang comel? hehehe...baby pun comel, topi pun comel...takdak niat nak angkat bakul

sape2 yang berminat nak order topi macam ni, jangan segan silu, email je aku kat nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com

notakaki : kesian alia jadik mangsa fesyen angkara mama nya

No comments:

Related Posts with Thumbnails