untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

hadiah GA saya nak phone casing (hupdate)

kepada pemenang2 GA saya nak phone casing yang berakhir pertengahan bulan februari yang lepas, adalah saya selaku pihak penganjur, menyusun saploh jari sebab tak sempat nak siapkan hadiah masing2...sume gara2 kerana stok benang...

syukur alhamdulillah, hari ini, aku berjaya gak kumpul warna2 benang yang telah direquest oleh pemenang, so, kalu takde aral melintang, dalam minggu ni siap sume hadiah, dan boleh diposkan kepada pemenang masing2...

segala kesulitan dan kelambatan pihak penganjur, amatlah dikesali...apa2hal, terima kasih atas feed back yang diberikan oleh anda...

2 comments:

Unknown said...

xpe..sy sabar menunggu :)

therosputih said...

hadiah dah siap, tunggu nak pos je, masa lak tak sempat nak ke pejabat pos...adeh...

Related Posts with Thumbnails