untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

hupdate sket


ni adalah sebenarnya aktiviti lama, tp sbb aku buhsan, tatau nak hupdate stori apa yang best kat sini, maka terpaksalah aku mengorek kembali kisah2 lama...ecewah...

tu nampak tu, yang atas tu phone casing, yang bawah tu apa? siap sepasang lagi tu ngan phone casing...hehehe

kalu nak tau, tu adalah sarung pasport aku, kwang3...disebabkan aku asik bwk ke hulu ke hilir pasport tu, so, tergerak ati le nak buat casing untuk dia, senang, takde lah org tau tu buku apa...tp aku dah mengantoikan diri sendiri dah ni, pi habaq kat sini...alah...takpelah, aku tau pembaca aku baik2 aje...tettttt...tu yang jahat tepi dinding tu, hang tak termasuk eh, pi cuci hati dulu, baru aku bleh cakap hang baik2 aje...

sobonarnyo eh, aku siap kait dua2 tu before aku fly ke sarawak lagi...sekejap je nak buatnya, amek masa bape jam tah, tp make sure tulang anda cukup kuat sbb anda perlu duduk tegak sepanjang buat tu...

notakaki : rindu nak mengaitttttttttttttttttt

No comments:

Related Posts with Thumbnails