untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

melukis itu seni

sila klik gambar di atas utk tumbesaran gambar yang lebih sihat....

hahaha...tgk gambar tu betul2...aku lukis masa tgh jaga exam, students duk khusyuk jawab soklan, cikgu kat belakang khusyuk smpai meleleh2 ayaq liuq melukih, ahaks....

aku tau tak cantik mana, tp sebab aku yang lukis, maka...sila kagumi usaha yang telah aku tabur di sini...harap maklum....

ni untuk tajuk imbangan simetri, nampak tak keseimbangan yang ada? hehehe....aku main taram je ni, janji nampak simetri dia, habis cite....

notakaki : lukisan simple je, tp aku? huh...berpeluh2 nak melukis nih....

4 comments:

zaza said...

cantik tuh..buat design utk jahit manik ker..kalu akak bab melukis mmg ketinggalan lah..huhuhu

therosputih said...

kak zaza
cantik betol2 ke cantik tipu2? ekekeke

bukan buat design utk jahit manik tu, tp buat mengajar nnti pas cuti...

tp, kalu buat design jahit manik pun gempak jugak tu...ahaks...

zaza said...

eh betullah cantik..tak tipu pun..sbb akak ingat utk jahit manik..kalu buat jahit manik mesti grand giler tuh..hehehe...

mengajar seni lukisan ker..

therosputih said...

kak zaza
ha'ah, ajar subjek seni...adeh...tak berseni mana pun cikgunya...

jahit manik? ahaks...kompem grand akak, nak2 dibuat kat baju kosong tu...perghhh...terbaik (terpengaruh ngan cite katun boboiboy)

Related Posts with Thumbnails