untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

sudah lama tak bercrochet

hadoila...makin lama duk di sekolah ni, makin mnimbun-nimbun kerja yang datang kan...hehehe, takpe2...keje banyak2, kita buat sket2, lama2 siapla jugak tu kan kerja2 sekalian...dun't worry lah my dear, everything gonna be alright....kata aku datang ati smbil senyum kelat

sebenarnya, aku dah lama tak mengait, bukan sebab takde benang ke kekuatan ke hape ke, tapi sebab aku takdan nak berpoya2 bercanda2 ngan benang...kalu ada masa, aku guna wat abm - alat bantu mengajar untuk subjek seni, aktiviti apa lagi kalu bukan melukis, mewarna dan sebagainya....

nak tengok hasil seni aku yang tak bape nak seni? hehehe...tapi janji ngan aku siap2, korang jangan sesekali gelak tau...aku tau aku tak berseni, aku buat pun setakat yang aku termampu je, budak baru nak belajar le katakan....

tunggu aku hupload gambar2 hasil abm aku tu eh...sabar2....

notakaki : doakan sekali cik tenet okey bila mana aku nak bertenet kat umah dengan jayanya....

No comments:

Related Posts with Thumbnails