untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

tempahan kawan aka roomate

kali ni nak bercerita tentang tempahan dari sorang kawan masa belajar, yang juga merangkap kawan sebilik, juga merangkap kawan satu blok masa kat matriks dulu...ahaks...teringat kenangan zaman matriks...

alkisah...aku ngan kawan aku nih, tak penah nak bertegur sapa pun, serempak pun, senyum2 sipoot namanya...tp tiap kali aku nak gi tandas dan nampak dia duk nak basuh baju guna mesin basuh yang kena guna duit syiling seringgit kaler emas tuh...ahaks...memori tuh...dah 2,3 kali serempak camtu, tegurlah...dan bermulalah ukhwah tu sampai hari ini...alhamdulillah...

kawan aku nih, nama dia naa, hari tuh komen kat photo aku kat fb, katanya nak tempah utk bakal anak buah dia...nak design sebijik mcm dlm gambar...

inilah dia tempahannya

baby booties warna biru, telah pun selamat dipos kepadanya...

notakaki : thanks roomate, hehehe

No comments:

Related Posts with Thumbnails