untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

crocodile stitch pattern

hasil perkongsian rakan2 di fb
senang je kan nak buat crocodile stitch ni, mula2 ingatkan macam mana lah hai...so, kepada yang berminat dengan stitch ni, boleh la try...

ramai crocheter buat stitch nih untuk kait beg...menarik jugak...cuma aku je yang belum berkesempatan lagi untuk cuba...

notakaki : selalu mimpi kait benda baru dalam mimpi je, hahaha

4 comments:

fatin amalina husna said...

senang bg yg selalu buat..bg husna nmpak rumit je..huhu..

therosputih said...

fatin
takpe, blh belajar kalau berminat...=)

lia said...

samalah akak pun ain...dh lama teringin nk cuba stitch ni..tp asyik kait kt dlm mimpi je...he2

therosputih said...

kak lia
nnti kita jumpa dalam mimpi, kait stitch baru..hehehe

Related Posts with Thumbnails