untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

free flower pattern

perghh...lamanya tak hupdate entry kat sini...hmmm...aktiviti kait mengait masih diteruskan seperti biasa, cuma ntahla...bila ada mood nak hupdate, cik tenet plak sengal2 alam...bila tenet cun, aku plak yang sengal2 manja....apakes...

takpelah...kali nih, aku nak share something yang mungkin sangat2 membantu bagi mereka yang nak mencuba kait pattern bunga yang lain dari lain...aku bagi amaran awal2 yer..bunga nih, saiz nih memang agak besar, sesuai tempek kat apa jua jenis hat...kalu nak tempek kat booties tuh, rasenya kena ubah sketla saiznya time kait tuh...

klik untuk tumbesaran yang lebih mantop

actually, ni bukan gambar aku, one of my crocheter's friend jugak nih yang share kat fb, sangat2 bagus...kepada tuan empunya copy gambar nih, aku minta kebenaran untuk kongsi ye...tatau nak credit kat sape...

pattern bunga nih, kalau pandai main warna, memang sangat2lah cantik hasilnya.....tak caye? huh...cobalah dulu yer...

notakaki : selamat mencuba pattern baru nih

No comments:

Related Posts with Thumbnails