untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

rindu nak mengait

aih...siang malam agaknya aku duk telek je jarum kait aku yang 2batang tu, rindunya nak mengait...dlm ati, nyesal tak bawak benang sebuku dua...ohhh...

mlm2, tangan gigil2, gian mau mengait...hakhakhak...

sekarang ni, aku kat bintulu, sarawak...best duk sini, cuma maybe kos sara hidup kat sini agak tinggi, rasa cam duduk kl aje, takde ktm ngan lrt, apatah lagi monorail...tp aku tak rindu tu sume, dah biasa...sblm ni, duk umah, takde jugak benda2 tu sume...tp at least ada benang, ada manik kan...hehehe

aku rasa cam nak beli mesin jahit je...harharhar...apa? mesin jahit??? mau beli ngan taik gigi kah...kwang3...

mungkin sebab kat sini, takde tugasan pape lagi, so, masa yang ada tu banyak dihabiskan ngan mengemas umah, tgk tv, online, dan sebagainya...aku ada jugak tanya kawan2 yang dah lama area ni, mana nak cari benang, tp dia sendiri pun tatau...kalu ada agaknya, kena beli online la kot kan...hmmmm...tgklah mcm mana nnti...

okaylah kalian...aku chow dulu...mau siap2, kawan serumah ajak kuar jenjalan, bleh beli barang rumah...

No comments:

Related Posts with Thumbnails