untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

bunga warna hijau, kau ada??

tajuk entry mcm nak ajak gaduh je...errr...ekekeke...takdelah..gurau2 je...kawan kat tempat kerja aku suka sangat guna perkataan kau ada, sket2 kau ada, kau ada...hehehe...ayat saje je nak bikin panas, tp hati sejuk je...

gabungan warna hijau sekali lagi berjaya mencuri hati aku lagi...tetibe je aku suka hijau kan, sbb kalau korang perasanla, aku akan cuba sedaya upaya untuk tidak memilih warna hijau dalam hidup aku, sbb aku kureng suka akan warna ini...kesian warna hijau kan, dia tak salah pape pun dgn aku...

warna hijau kan warna kegemaran nabi muhammad saw...

pattern ni lain sket, sbb ada bunga besar kat atas dia...bunga ni lah yang menutup ruangan atas kaki..


close up sket

bunga tu haruslah ngam2 dengan saiz booties, kalau tak, nanti dia akan menggelembung ke atas, tak smart nanti...bagi pendapat aku la...tp kalau memang dah design dia jenis yang menggelembung, nak buek camno kan...

senget itu seni...hehehe

notakaki : cantik la hijau nih, sangat berkenan hokeh...

No comments:

Related Posts with Thumbnails