untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

phone casing gantung sama leher

layan gambo dulu

phone casing nih ada mcm besau sket kan? ahaks...sbb saiz dia adalah saib bb yang sudah pun dipakaikan casing getah tuh...

alkisah, ari tu aku ada buat phone casing untuk housemate aku, pastu akak kantin dia berminat jugak nak tempah...aku pun buatkanlah seperti yang direquest, mahu warna hitam putih...disebabkan akak nih kejenya di kantin sekolah, banyak peluang untuk phone casing itu dikotori, maka, warna utamanya haruslah warna hitam, diselang selikan dengan warna putih...

last sekali hiasan bunga feveret aku, warna putih, kali nih, ada kelainan sket, sbb first time buat phone casing dengan letak button di tengah2 bunga...memang ada kelainan sket kali ni...

pastu akak tu pun ada request nak ada tali, sebab dia nak sangkut kat leher dia senang...kepanjangan tali tu aku bajet2 jer ngan leher aku, kira ngam2 ngan leher aku , ngam2 jugaklah kot dengan akak tu kan...ari tu, mase bagi kat dia, pengantaraan dia tak lain tak bukan housemate aku tu lah, dia kata akak tuh terima dengan hati yang terbuka la kot kan sebab dah dia request mcm tu

notakaki : seronok bila tengok senyuman dari orang yang tempah dengan kita di saat kita serahkan tempahan dia...indahnya dunia...

No comments:

Related Posts with Thumbnails