untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

booties hangat di pasaran

tajuk entry tak leh blah...macamla hangat sangat hasil kerja aku...oppss....oppss...jangan salah paham dulu eh...bukan hangat sebab aku yang mengaitnya, tapi hangat sebab dalam 5 orang customer yang order booties, mesti 2 akan order design mcm nih...

layyyang gambo luh

dua tona biru dan putih

2 tona pink

lagi dua tona pink

actually, gambar kedua dan ketiga tuh, pink dia lain sket, tak sama...tp maybe sebab pencahayaan ketika amek gambar kot kan, nampak cam sama jer pink nyer...pink memang cantik..sape setuju? hehehehe

booties mcm ni aku jual rm15, sape2 yang berminat nak order? boleh hubungi aku tru email...

notakaki : biasa sangat customer order warna pink, warna selain pink jarang la plak...

2 comments:

lia said...

memang comel2 booties ni! sebab tu lah hangat di pasaran...he2...:))

therosputih said...

kak lia
comel comel dan comel...lagi comel kalau baby yang pakainya...hehehe...

Related Posts with Thumbnails