untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

getah rambut lagi


suke3...aku sangat suke bila mana membuat hasil crochet untuk diri sendiri...agagagaga....ralit duk buat untuk orang jer kan, sesekali menghargai usaha badan...dengan menghadiahkan diri sendiri something yang sangat berguna bagi orang pompuan mcm aku...ahaks...

getah rambut dengan corak bunga matahari...jenuh gaklah aku duk mengait, sebab banyak kali tergendala, sume sebab sebok memindahkan diri dari satu tempat yang memang aku sangat2 sayang nak tinggal, bintulu ke tempat yang sangatlah tidak terlintas dalamn kepala aku, lahad datu...from sarawak, to sabah...actually, getah rambut nih, sekejap je nak buatnya...tp kalau tak duduk mengadap siapkan, setahun pun belum tentu siap...kan kan kan...

getah rambut nih, sudah selamat aku pakai...kadang2, ada jugak aku basuh, sebab aku nih, cerewet sket kalau getah rambut mcm ada bau2 kureng enak....

No comments:

Related Posts with Thumbnails