untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

rama-rama style

punyalah banyak gambar2 booties dalam simpanan aku...biasa aku akan hupdate entry per booties bila mana siap je kan...tapi, disebabkan sudah berhabuk, aku gabung jer lah a few pictures yang sama..

dua jenis booties nih nampak je sama, tapi actually beda kot...gambar first nih, rama2 dia senget sket lokasi nya, compared ngan yang kedua, rama2 kat tengah...yang penting, dua2 comel kan...hihihi...bukan nak memuji hasil kerja sendiri, tp memang aku rasa comel la...tambah2 comel kalau dapat tgk baby tu pakai live lagi...hmmm...tp sayang la, jarang la customer nak share gambar baby dorang...takpelah, yang penting, aku harap sangat sape2 yang pernah berurusan dengan aku, berpuas hati hendaknya...



notakaki : ada sape2 nak buat tempahan? hehehehe

No comments:

Related Posts with Thumbnails