untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

warnanya lain dari yang lain

cer tengok gambar booties nih...


first time aku kait guna gabungan tiga warna mcm nih...maroon dan hijau...not bad jugak kan...ahaks...pandai sungguh customer aku nih bagi padanan warna yang memang kalau aku, takkan pernah terlintas nak try...kalau bukan kerana tempahan, memang kompem aku takkan try gabungan warna mcm nih...

booties nih, actually ada pasangan dia...tp aku belum tunjuk lagi pasangan dia...nantilah, akan ku hupdate satu2 kasi tunjuk dan share ngan crocheter2 di luar sana...insyaallah, moga ada kebaikan yang tersirat di sebalik perkongsian sebegini...

notakaki : lapar la plak, nak masak mcm malas, ngeee...jom makan luar...

No comments:

Related Posts with Thumbnails