untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

dah basi baru nak bagitau

gambar apa ni?


ingat lagi ari tu aku cakap aku join projek amal? dah berkurun dah aku anta parcel nih, cuma, aku je yang tak menyempat nak hupdate story kat sini...aduh...kekesalan yang tidak dapat ditebus...

lagi satu kekesalan aku,. aku lupa nak snap picture handmade yang aku buat...hadoiiii....sume sbb aku tergesa2 nak pergi satu tempat, so, buat keje ngan sangat tergesa2...dah masuk dlm envelop sume, baru aku teringat...halamak...lupa nak amek gambar hasilan aku...cait...

takpelah...benda dah lepas...dah smpai ke tuan penganjur dah kot...mungkin juga telah diagih kepada rumah2 anak yatim yang terlibat...aku tatau lah handmade yang aku buat ni berguna ke tak buat mereka, tp jauh dlm ati aku, moga dapat membantu mereka sedikit sebanyak...dan moga mereka menjadi insan yang terpuji...aminnnn...

notakaki : ada lagi tak charity project yang melibatkan barangan handmade? just let me know okeh...

No comments:

Related Posts with Thumbnails