untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

"ezloveycraft 1st giveaway"

nak tau lebih lanjut, bleh klik kat sini

give away nih terbahagi kepada dua, sama ada nak join melalui blog, ataupun melalui facebook...sbb tu lah aku cakap, nak tau lebih lanjut, klik link kat atas tuh eh...

aku join melalui blog, so ni adalah antara syarat2 dia...

1. follow blog ezloveycraft ni --> check!!

2. copy picture kat atas ni n link kan ke blog ni --> tu tu...gambar kat atas tu ha...--> check!!

3. tulis entry tentang giveaway ni kat blog korang2 sume dengan title--->"ezloveycraft 1st giveaway"
ni lah entry nyer kan...okeh...--> check!!

4. tag la berapa ramai kawan korang kat blog untuk join giveaway ni
nak kena tag ke? haih....aku takut la nak tag2 nih, takut org tak sudi nak join...nnti kang, menyusahkan dia plak...tp aku bleh cakap mcm ni lah...

kepada sume yang membaca entry nih, taknak join ke sedara sedari? hehehe...mehla kita pakat2 join...tak rugi pape pun, spend masa sket, patuh syarat dia, dah setel...kalu ada rezeki, naik nama kita...wakakaka...so, tu tu...cik adik manis kita tu, y tgh baca entry nih...join eh...

ni kira tag dah eh...--> check!!

5. tinggalkan link entry giveaway korang kat entry ni k? --> check!!


nak tau hadiah dia apa? perkenalkan ezloveycraft family...comel kan mereka nih? hehehe...


aku teringin la binatang kaler oren kat depan tuh..haih...puh kiri puh kanan...tolonglah dapat kat aku...aminnnn...hehehehe

notakaki : ada rezeki dapatla kan, takdo rojoki...tak dapek den nak nolong....

4 comments:

ezloveycraft said...

tq join okeh
gud luck
;)

therosputih said...

ezloveycraft
sama2...hehehe

Dekna said...

owhh akak bnyk blog upanya~~~ wee ~~

^_^

therosputih said...

zaty
hehehe..bersepah2 dek oi...

Related Posts with Thumbnails