untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

pouch

tadi, tetibe je my brother request kat aku, nak beg kait utk henset dia...hah...terkejut gaklah sbb tak sangka dia boleh request mcm tu...so, khas utk my brother...

usha2 pattern yang mana aku berkenan, terus teringat kat akak sulela aku, ceh...tak tahan, tetibe kak lela ni jadi akak aku...hikhikhik...ada satu pouch yang kak lela buat, yang menarik minat aku, laju je aku menggodak blog dia, dan inilah dia!!!

tambah rerama sekor -->

gambar diambil dari blog kak lela


aku nak buat mcm ni lah, suke pattern bintang2 dia...okeh, sebelum tu, ini adalah angan2 aku, belum try lagi, nak try mlm ni, rasa mcm pening2 sakit pale la plak, aku nak try buat esok lah...hehehe...hopefully berjaya...

notakaki : khas utk my brother!!!

3 comments:

MOMMY CGG said...

salam maal hijrah ye

BUNGA said...

kreatif! suka tgok org kait mengait w/pun sendiri x pndai :)

therosputih said...

cgg
salam maal hijrah kembali...=)

bunga
tak pandai boleh belajar...hehehe...nak belajar, sangat dialu2kan...

thanks for your comments...

Related Posts with Thumbnails