untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

kembang bersembah

keseluruhan manik di baju


mengurai jatuh ke bawah


close up leher


close up mengurai dedaunnya


close up tangan

kali ni, aku dapat baju batik, baju kaftan, sangat la simple coraknya, hitam ngan kelabu je, customer from selangor...masa pgg kainnya, aku dah cuak dah, takut lah merosakkan baju org kan, so, sangat2 lah berhati2 masa nak jahitnya...

corak manik kali ni simple sahaja, smpaikan mak aku bising la jugak, suh tambah2 lagi...tp sbb aku dah nekad, nak buat satu warna je, pastu tema dia ala2 sembah nak ngadap raja tuh...tu daun nya jadi gitu tuh, bersusun ala2 tangan sembah...hehehe

hope tuan punya baju suka lah ek...

2 comments:

Enh Ear said...

serius yang ni cantikk

therosputih said...

enhear
thanks...bangga aku...hehehe

Related Posts with Thumbnails