untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

projek amal

ni aku baru terbaca kat blog mama daniel danish berkaitan projek amal iaitu charity project: back to school, nak tau lebih lanjut, boleh klik kat situ yer...

aku sudah tertarik hati utk melibatkan diri nih tapi aku takdelah pandai mana nak jahit2 craft, mengait bolehla sket2....nak kata mahir tu tak berani nak cakap lah...apa yang termampu je lah...

aku ingat nak kait bookmark, itu pun kalau diluluskan oleh pihak penganjur...tgh tunggu jawapan...kalau boleh, akan aku mulakan usaha mengait...kalau tak, aku jadik tukang hebah je lah...

oh ya...projek amal ni nak kumpul barang2 kraf hasil blogger yang join, kemudian diedarkan kepada rumah anak yatim...bagi aku, satu usaha yang sungguh murni...memberi bantuan kepada yang memerlukan mengikut kadar kemampuan yang kita ada...tak salah rasanya nak join kan...due date utk hantar hasil kraf adalah 20hb disember...dalam 2minggu lagi...dah tak lama dah...

sempena tahun baru ni, alangkah baiknya kalau dimulakan dengan usaha murni sebegini...semoga usaha murni ini diberkati dan dirahmati...aminnnn...

notakaki : puh2la aku dapat join

sebelum tu, selamat tahun baru buat semua pembaca...salam maal hijrah
~1 muharam 1432h~

2 comments:

MamaDaniel said...

cantiknyer book mark fan tu.. saya pun try kait bookmark corak star..tapi yang bila dah siap nmpk herot2 plak.. camner nak buat dia keras/tegak ek? tq... :)

therosputih said...

mamadaniel
try guna semburan starch, pastu iron, insyaallah dia keras sket...

Related Posts with Thumbnails