untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

bunga dari kain

kat rumah mesti ada banyak perca2 kain yang terpakai dan taktau nak buat apa kan...? kali ni, aku nak share sesuatu yang aku rasa quite nice dan tak rugi untuk cuba...

gambar ni aku dapat hasil perkongsian rakan2 kraf di fb...

sila klik untuk tumbesaran yang lebih jaya

selamat mencuba...

notakaki : terus terang aku cakap aku sendiri pun belum try lagi

4 comments:

Unknown said...

kreatifnya...
umi sy biasa buat alas kesat kaki aje...

Unknown said...

Kreatif :-)

therosputih said...

miz ruha
alas kaki tu? buat corak macam dalam gambar tu jugak eh? wah...kagum...hehehe

therosputih said...

dunia wilma
sangat kreatif kan...jeles tau dengan mereka2 yang kreatif nih...

Related Posts with Thumbnails