untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

sendiri punya order daaa

bace tajuk entry, agak2 korang apa lah yang bermain dalam pale otak aku nih...entahlah...

buat masa sekarang ni, sangat2 mengejar due date yang aku buat sendiri untuk menyiapkan order jugak yang aku buat sendiri

apa yang aku pulun nak siapkan? aku tengah cuba untuk siapkan seberapa banyak bergantung pada stok benang yang ada jugakla kan untuk menyiapkan elmo dan cookies monster seperti ini

elmo

cookies monster

yang bezanya mungkin pada cookies monster tu je lah kot, takdak tulisan pape kat badan dia.....kosong macam lagu najwa anak pak latif tuh...setakat ni, baru badan je siap, ngah buat tangan...sekor kena ada dua tangan...adeh....dah rasa cam naik kematu dah tangan nih...hiperbola giler...alhamdulillah, takdak kematu lagi....cuma, ada rasa cam cramp2 manja gitu...ahaks...

kalau ikutkan jadual tidur aku, tatkala saat dan tika ini, aku dah lama dah berlayar, tapi ntah kenapa malam ni...bukan tak rasa mengantuk, tp rasa ntah...tak sedap jiwa...ahaks...

notakaki : jiwa pun kena jaga beb baru hati tenang, hidup aman....ye tak gitu cik kiah kan??

8 comments:

Greennnpanda Craft said...

wah..cntik & comel je...

therosputih said...

grennnpanda craft
time kasih...alhamdulillah, rezeki yang diberi allah, sihat2 je nak kait benda alah ni kan...share2 dengan kawan2 kraf...

lia said...

comel2 elmo tu...saje2 buat ke nk jual tu?

therosputih said...

kak lia
dulu buat suke2 je, la ni, ada projek...hehehe

L@L@milie said...

sangat comel . sungguh !

therosputih said...

L@L@milie
terima kasih...*sipu2 malu nih

Nadratul Syazwana said...

Kenapa saya jatuh hati kat craft ni and teringin sgt nak ada satu?

therosputih said...

nadratul syazwana
errr...nak buat macam mana ni eh...tatau2...

Related Posts with Thumbnails