untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

new type of yarn in da house

ini baru punya masuk kedai stok aku, wakaka...benang halus jenis mix colour, best giler...jenama minlon, benang ni memang dah lama dah aku usha dan bukan mudah nak beli bagi aku la sebab sepanjang2 aku pergi kedai benang, takdak lagi kedai yang jual benang jenis gini dalam buku yang besar cam gini...selalu yang aku jumpa jenis buku kecil2 tu dan harga sangatlah rasa kalau beli kompem sayang nak guna sebab takut habis...hahaha...habis tu, beli simpan, beli simpan, ada masa, telek2 pastu simpan lagi...owh...makin membukit la stok benang kalau ada tabiat cenggini...

cakap banyak pun takdak pekdah sebab bukan bulih bagi duit pun kat korang kan, so, apa kata kita layan gambar je lah...

4 warna yang terhangat dan terhangeettt

mix pink

mix yellow

mix maroon

mix green

siap ada kod warna lagi tuh dalam gambar...pada sape2 yang ada masalah nak dapatkan benang jenis macam ni, kes sama macam aku la ni kan, aku dengan ini, mengofferkan diri untuk membantu menyelesaikan permasalahan anda...ececece....

sape2 yang berminat nak order, jangan malu jangan segan, boleh emailkan ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com, saya sedia membantu anda...*motto takleh blah langsung

notakaki : dah pun guna benang jenis ni buat projek terbaru, nantikan aku hupdate

2 comments:

Dunia Wilma said...

Cantik benang tu :-)

therosputih said...

dunia wilma
yup, memang cantik...tak rugi beli...hehehe...puas hati yang teramat...

Related Posts with Thumbnails