untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

headband dengan pelbagai jenis gaya

lama sungguh tidak menghupdatekan diri di sini, ditambah2 plak ngan kekangan internet, nak upload gambar pun kureng je...

ari ni, internet ada sket okay, nak le hupdate pasal hasil kait aku yang terbaru dah jadi tak bape nak baru lagi dah sebab duk peram lama sangat yakni headband khas untuk baby dan yang seangkatan dengannya...

apa yang spesel tentang headband ni adalah, lain dari yang biasa aku duk buat before2 nih, dan jenis yang ada button, daannnnn boleh tukar2 hiasan bunganya....

jomlah layan gambar plak...

ini adalah antara headband kosong, tanpa sebarang apa2 hiasan
ada tali di kedua2 hujung, adjustable punya headband

antara bunga 3 layer yang boleh dijadikan hiasan

ini adalah contoh pemakaiannya

versi bunga hijau

versi bunga purple plak

ha...jadik, boleh tukar2 gaya...kalau ari tu pakai baju merah, bolehla letak bunga merah, pastu petangnya pakai baju biru, boleh tukar bunganya ke warna biru...just attach pada button yang ada itu sahaja...

headband ni aku jual dengan harga yang memang murah giler, hinggakan crocheter2 yang lain tengok pun mesti marah dengan harga aku...harga ni aku memang sengaja bagi macam ni sebab niat aku satu je, aku niat nak buat amal...sebab tu aku bagi harga ni...

headband sahaja : rm2/pc
bunga : rm1/pc

berminat? hantarkan email anda kepada aku di
nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com
untuk sebarang pertanyaan

notakaki : lega rasanya dapat jugak hupdate entry hasil kaitan kat sini

3 comments:

Unknown said...

comey je kalau baby pakai..=D

therosputih said...

fatin amalina husna
mesti comel, baby pakai apa2 pun, mesti comel je kan...sayangla, takdak model yang sesuai untuk pakaikan benda ni, kalau tak, boleh bergaya sket...=)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Related Posts with Thumbnails