untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

amigurumi lagi

haha..sejak da tau da trick nak buat amigurumi ni, sekali lagi aku cabar diri aku nak buat amigurumi, cuma kali ni tatau nak buat apa, sekali, terlintas...nak buat doll lah, tp dalam ati, risaula plak kang jatuh hukum haram kan buat sesuatu menyerupai manusia...

aku ni cetek sket bab2 agama, tapi dah tanya2 orang yang sepatutnya, aku pun buat je lah, cuma takdelah exactly mcm manusia kan? tgk betul2...


amigurumi doll pertama aku, ada mata je, mulut takde



boleh duduk2, ada skirt lagi tau, cuma tak pakaikan spender je, jangan intai2 hokeh, tak senonoh


adik aku bantai gelak tak habis2 lagi kat errr...nak bagi nama lah kat doll nih, nama apa eh...jap2 nak memikiorkannya kojap...

haaa....dgn ini, aku nak bagi nama miss guddy2...hahaha...jangan tanya kenapa nama dia gitu...

amigurumi pattern ni aku dapat kat sini, yang asal nama dia bear, tp bila aku buat, takde ropa bear pun...adeh...

notakaki : dah ada miss guddy2, bila plak nak ada mr nya lak...hmmm...nntlah...

No comments:

Related Posts with Thumbnails