untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

bunga-bungaan

semalam, pagi2 lagi duk berangan, bila lah aku nak belajar kait bunga mcm2 style, azam baru punya pasallah, nak belaja dan belaja dan belaja...so, ptg tu, nekad...nak belajar jugaklah...

inilah dia antara bunga yang sempat aku kait petang tadi
sebelum mak aku datang bodek2 aku


takdelah gempak mana pun, asalnya aku ikut pattern kat tenet, tp, memandangkan aku ni jenis yang bengap tak bape nak faham bace arahan, so, tak jadi...terus tukar...terus buat ikut gaya aku, dah aku yang kait, kompem2lah suke ati aku lah nak buat mcm mana kan...tp dlm ati, terkilan jugak...napela aku nih bengap susah nak faham bab2 bace nih, aih...kalu org tunjuk depan mata, nampak la sket jalannya nak buat mcm mana...

apa project aku nak buat guna bunga-bungaan nih eh...hayyak...bertambah la lagi to-do-list aku cenggini...takpe2...

notakaki : mana nak beli velcro nih ek...tatau nak beli kat mana and kedai mana yang jual benda alah velcro nih...haih...tergendala project ku yang lain...

No comments:

Related Posts with Thumbnails