untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

heartku sudah ada kawan

2,3 ari lepas, aku dah buat satu heart, kaler pink gelap, rasa mcm kesunyian je tgk heart tu sorang2, pastu semalam, godak2 carik benang, kali ni guna benang biru plak...

buat heart kaler biru...ngeeee



comel kan tgk heart tu bersama...dengan ini, heart aku dah punya teman, sori ye pada mana2 heart lain yang kesunyian...cuba lain kali...tetttt **sengal

aku nak bg nama lah, tak habis2 nak buh nama kat amigurumi aku...kwang2...

pink gelap : miss a
biru : mr b

hah...sonang2 jo buh nama...sonang nak ingat...

notakaki : nak buat heart pecah dua lah...takde keje sangat dah namanya ni, main2 ngan heart

No comments:

Related Posts with Thumbnails