untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

hair pin



dah lama dah duk pasang angan-angan nak buat hair pin yang comel, kiut2 mcm ni, so, semalam, tercapai sudah...ni bunga ni, amek dari tumble casing tu, kan tak jadi nak letak munga, so, daripada membazir, aku pun letak la hair pinclip jangan bimbang, jahit punya kemas lagi...

sesuai utk dipakai oleh kanak2 perempuan...aku takde model la nak tunjuk, sbb model aku kat umah ni sume rambut wajib tutup, yang tinggal ayah ngan abg aku je, takkan aku nak suh dorg tunjuk lak eh cara pemakaiannya...hado...

pastu aku buat lawak bodoh, smpai terkekek2 mak aku, nasib tak dihempuk dek ayah aku

aku : abah takmo pakai ke? buleh pin kat misai tu, kiri kanan, cun hape?

*ayah aku ni misai dia ala2 inspektor misai dalam gerak khas tuh...hohoho...

ada berani nak datang umah aku ka? kwang3

notakaki : comel jugak kalu ayah aku pakaikan kat misai dia...agagaga

8 comments:

RODIAH HAMID@IBRAHIM said...

comey...
sy pon bercita2 nk wat gak tp xsempat2 lg..huhuhu...

MamaDaniel said...

comelnyer.. gi la pinjam anak sesap jadi model.. tp pastikan yg blom baligh yer.. ekeke.. kesian abah awak.. jgn seksa misai pakcik yer..! hehe..

cute la.. kalo akak, akak nak buat untuk diri sendiri.. yeehaaa... (tp entah bila menjadi.. huhu)

therosputih said...

rodiah hamid
thanks...tak sempat? hoho...nnti kompem sempat punya...

therosputih said...

mmadaniel
takde anak sesape yang terdekat la kat sini, sumenya dah bosar2...

tu ah, bila pakai kat diri sendiri, otomatik perasaan kiut tu datang menguasai diri ini...agagagaga

MIERAREZ1 said...

ni hair clip lah bukan hair pin.. sypun ade. tengok di blog sy..

therosputih said...

mierarez1
ops...tatau plak...sorilah ye, main bedal je bahasa dia...

Langit Pertama said...

akak ada inbox rosputih tau.. regarding hair clip ni... pls check...

therosputih said...

langit pertama
okeh...dah check...alamak...lupa lagi, asyik sebut hair pin je, hair clip ye wahai ain...hehehe

Related Posts with Thumbnails