untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

tamak nak tambah stok

cuba tengok gambar ni





itu baru gambar kotak 1, belum kotak 2, kotak 3, dan okeh...dah2...segan aku nak cite...betapa banyaknya kotak2 mcm ni kat bilik aku...dlm ati, bleh tak nnti bila aku ada rumah sendiri, aku nak ada satu bilik khas utk barang2 jahit aku, hehehe...takmo bilik stor, kecik...kwang3....nak bilik ala2 master bedroom tuh...hah...hamek kau...

hihihi...tu gambar tuh, diambil pas aku tambah stok, ngah kemas2 barang la tu namanya...kalu tak nnti aih...haru mak oi...sepah2, nnti aku jugak yang susah nak buat kerja...aku suka kalu sume benang2 aku tu dlm keadaan selamat, selesa dan kemas...ngeee....

dah banyak2 mcm tu pun masih ada lagi benang yang aku teringin nak beli...aku nak benang yang mcm ala2 kat oversea tu, kat turki ke, aih...benang2 kat sana, lagi cantik dan lagi menarik...jeles woo...

notakaki : tgk benang banyak2, hati pun senang...hehehe

10 comments:

amani said...

wah banyak nye benang..lepas ni boleh buat byk projek:-)

therosputih said...

amani
hehehe...a'ah, byk benang, byk projek nak buat, tp sume tak sempat nak buat...hehehe

suziyana said...

wah..banyak nyer koleksi benang dia..kemas plak tuh..akak simpan dalam plastik jer..hehehe..

Sulela said...

Keh keh keh...kak punya tak la banyak sampai camtu, 'ain. Whoaaaa...buleh buat banyak projek wooooo...hahaha

therosputih said...

kak suziyana
a'ah, tp masih kata tak cukup...iskh2...tamak tol...ayah pun dah bising2 dah...simpan memana pun tak kisah la kak, janji bila nak guna tau mana nak selongkar kan? hehehe

therosputih said...

kak sulela
wooo....sume ckp mcm tu, banyak projek leh wat, tp bila nak buat, adeh...benang kaler ijau takdak plak...kena gi beli lagi...heeee

suziyana said...

tp bila tgk benang2 yng byk rindu plk bng kt kl..kt trg ni pyh sggh nk cari benang brand nona..yg ade minlon jer..huhuhuhu.

therosputih said...

kak suziyana
akak duk teganu ke? ain kelantan kak...kat sini, benang minlon tak banyak, nona adala, tu pun susah jugak nak carik warna...duk kl best, mcm2 jenis benang ada...suka...

(ke ain yang tatau mana nak carik benang kat kb ni eh?)

MamaDaniel said...

cikrosputih.. biar tamak asal selamat.. haha.. daripada tak cukup benang,meraung tak dpt siapkan projek..

ada org nak gi turki tak ek? bleh kita pesan.. hheheee

therosputih said...

mama daniel
kalu tak cukup benang kan, rasa mcm nak gi kedai time tu jugak...apa la perangai, takleh tunggu esok...ngeh3

tu ah, jom carik sape y nak gi turki...takpun carik kawan sorg kat sana, senang...order je...hehehe

Related Posts with Thumbnails