untuk berhubung dengan saya, boleh terus ke nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com dan email anda akan dijawab dalam masa kurang daripada 24 jam

phone casing

menggunakan corak star stich pattern lagi, ari tu first time buat bagi kat abg, story kat sini, pastu ni, duk borak2 ngan sorang kawan, dia request satu, nak kaler purple katanya...so, setelah beberapa jam mcm lama je bunyiknya, siap jugak, last touch...bunga sekuntum tuh...

kwan aku ni simple je orangnya, dia taknak ada cover, nak sarung gitu je...



siap2 je, terus packing, nak hantar kat kawan aku nih, tak lain tak bukan cik enhear, paling tak leh blah, siap ada surat chenta lagi tuh...hikhikhik...hope kau suka lah ek...oh ya, aku dah pos dah semalam, nntikan kemunculan abg posmen itu depan rumah anda...


kalau nak tempah dari aku, aku charge murah2 je, warna, design mcm mana, boleh bincang...

notakaki : tiba2 nak jugak mcm tu utk diri sendiri

2 comments:

Enh Ear said...

yea yea.. dah dapat..
http://enhear.blogspot.com/2011/01/dia-dah-berbaju.html

therosputih said...

enhear
ngeeee

Related Posts with Thumbnails